De HR-experten van Talentus brengen jou in contact met je toekomstige werkgever. Deze gepassioneerde specialisten werken voor middelgrote Belgische ondernemingen. Zij maken er hun missie van om jouw talent te laten openbloeien in een job die je als gegoten zit.
Functie
In de functie van Customer Service medewerker voor de Nederlands en Belgische markt zal jou een bepaalde klantenportefeuille toegekend worden:
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en staat hun telefonisch te woord bij al hun vragen.
- Je verstrekt advies en eenvoudige productinformatie;
- Van het order ben je van a-z verantwoordelijk van bij het binnenkomen tot het afleveren bij de klant
- Je neemt bestellingen op in het ERP (SAP) systeem en je bevestigt de orders naar de klant toe en met de collega's van de transportafdeling.
- Je verzorgt tevens alle communicatie naar de klant toe omtrent zijn bestelling en bent aanspreekpunt bij vragen of klachten.
- Back-up van andere collega's in het team bij afwezigheid.
- Je werkt nauw samen met je collega's sales managers, commerciële directie en voorziet hun van de nodige commerciële informatie.
Aanbod
In ruil daarvoor krijg jij:
- Een voltijdse uitdaging
- Onmiddellijk vast contract
- Aantrekkelijk verloningspakket aangevuld met extralegale voordelen
- Maaltijdcheques (6 euro met 1.09 euro eigen bijdrage)
- Hospitalisatie- en groepsverzekering
- 40 urenweek
- 36 verlofdagen vrij te kiezen
- Financieel stabiele werkgever, internationaal actief
- Tal van opleidingsmogelijkheden
- Verschillende doorgroeimogelijkheden
- Flexibele werkuren (beginnen tussen 8u en 9u, en eindigen tussen 17u en 18u)
Sta je alvast te popelen om je voor deze boeiende functie van Customer Service Medewerker kandidaat te stellen? Solliciteer dan snel via onze website!
Profiel en vaardigheden
Voor een goede invulling van de functie van Customer Service Medewerker voor de Belgische en Nederlandse markt verwachten wij van jou als kandidaat:
- Een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring
- Ervaring in een gelijkaardige functie
- Zeer mature schoolverlaters met een masterdiploma kunnen ook in aanmerking komen
- Zeer goede kennis gesproken en geschreven Nederlands
- Een professioneel contact in woord en geschrift met de klanten
- Vlotte kennis van MS Office. Werkte je eerder met SAP? Nog een streepje voor!
- Uitblinken in klantvriendelijkheid, nauwkeurigheid
- Een proactieve houding dat toon je door de zaken graag en snel aan te pakken, als je denkt dat bepaalde processen beter kunnen neem je graag het initiatief om dit open te communiceren
- Hou je er een gestructureerde werkwijze op na en streef je er steeds naar nauwkeurig en kwalitatief werk af te leveren
- Laat je je niet uit het lood slaan door stress en kan je goed omgaan met deadlines
- Pas je je snel aan in geval van veranderingen en ben je flexibel ingesteld.
Over de organisatie
Onze klant is internationaal actief in de interieursector.
Het bedrijf maakt sinds enkele jaren deel uit van een grotere internationale groep, bovendien beursgenoteerd. Je zal terecht komen in het customer service team van de vestiging in Desselgem. Ben je een echte ondernemer, een bezige bij en zoek je naar een administratieve job met klantencontact? Dan zal je je zeker en vast thuis voelen bij onze klant!
Je komt terecht in een gedreven customer service team, bestaande uit een zevental collega's. Je mag dus rekenen op een job boordevol teamspirit.