POS-administrator – spil en nøglerolle for vores kunder [Denmark]


 

Vil du være med til at sikre, at vores point-of-sale-systemer fungerer pålideligt og effektivt, mens du samtidig sikrer en problemfri drift og høj kundetilfredshed? Og kan du se dig selv i en hverdag, hvor opgaverne er så forskellige, at det aldrig bliver helt rutine?

Hvis du har en IT-baggrund og god erfaring med dit fag, så lærer vi dig stort set alt, hvad du ellers har brug for – og gerne mere til.

”Du kan virkelig få lov til at hjælpe rigtig mange kunder og se glæden hos dem, når du fikser deres problemer,” siger din nye chef, Brian Hansen.

Velkommen til IT-afdelingen – den tekniske rygrad i virksomheden
I Compass Group leverer vi facility management og driver kantiner hos både offentlige uddannelsesinstitutioner og store, internationale virksomheder. I Danmark har vi kontorer på tværs af landet, og du vil komme til at have base enten i Odense eller København.

Du bliver en del af vores IT-afdeling, hvor 9 dygtige medarbejdere sammen sørger for den helt store vifte af IT – lige fra klargøring af nyt IT-udstyr til installation af kasseapparater ude hos vores kunder.

”Vi udgør en mangfoldig gruppe, og det er en styrke. Vores forskellige aldersgrupper og baggrunde skaber en skøn dynamik, hvor humor og sjove bemærkninger flyver gennem luften,” fortsætter Brian.

Du hjælper vores mange kunder
Som vores nye kollega kan du se frem til en række forskellige ansvarsområder inden for POS-administration, som blandt andet understøtter salgstransaktioner hos vores mange kunder. Målet er selvfølgelig altid at give vores kunder et smil på læben, når vi har løst en opgave for dem.

I løbet af en typisk uge vil du:

  • klargøre POS-hardware
  • løse indkomne sager via telefon og i vores sagssystem – det kan være alt fra en defekt betalingsløsning til et nyt sortiment, der skal installeres på et kasseapparat
  • køre ud til kunder i hele landet for at opsætte POS-hardware til deres specifikke behov.

Vi stiller vores veludrustede bil til rådighed, og i de allerfleste tilfælde når du ud og hjem samme dag. Du er typisk alene på opgaverne, men til tider er du også sammen med en kollega.

Vi tager ansvar for, at du udvider værktøjskassen
Vi ved, at din faglige udvikling er afgørende for, at vi får det samlede Compass-maskineri til at spille. Derfor får du adgang til vores forskellige læringsportaler, og hvis du går og drømmer om en certificering, betaler vi den.

”Afhængig af din erfaring med POS, skal vi nok lære dig det. Og du bliver ikke sluppet løs, før du er godt inde i det.” – Brian

Har du en IT-baggrund? Resten kan vi lære dig.

Det er en klar fordel, hvis du har erfaring med administration, opsætning og support af POS-software og -hardware – men det er ikke et krav, da vi nok skal lære dig grundigt op i det.

Til gengæld forestiller vi os, at du:

  • har en IT-baggrund, fx som IT-supporter eller lign., hvor du har haft en tæt kontaktflade til kunder, brugere og samarbejdspartnere
  • måske har kendskab til NAV samt forståelse for netværk og database – en fordel, men ikke et krav
  • har kørekort
  • behersker dansk og engelsk i skrift og tale
  • trives i en god, men til tider også hektisk hverdag, hvor korte deadlines forekommer.


Har vi ledt dig i vores retning?
Send os dit CV og ansøgning – senest d. 1. december 2023 og gerne allerede i dag, da vi vurderer kandidater løbende og inviterer til samtaler under hele processen.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, så er du meget velkommen til at kontante Brian Hansen, Head of D&T Denmark and IT Operation Lead Nordics på +45 2974 2910 eller Brian.Hansen@compass-group.dk .

Vi glæder os til at høre fra dig!

Sponsored Ads


 

.

Previous Post Next Post

نموذج الاتصال