A Deutsche Telekom IT Solutions Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) a Deutsche Telekom Csoport tagja és a németországi székhelyű Deutsche Telekom IT leányvállalata. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
Egy német multinacionális autóipari nagyvállalat részére keresünk ambiciózus, németül beszélő kollégákat, komplex software rendszerek tervezésére. Amennyiben szereted a kihívásokkal teli, változatos feladatokat, szívesen használod a nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során és hosszútávú munkalehetőséget keresel, Te vagy a mi emberünk!
Az új kollégánk:
- Első eszkalációs pont P1 és P2-es incidensek esetén (például határidő nem teljesítésekor)
- Eszkalációkat indít, kezel, nyomonkövet
- A mindennapi operáció során biztosítja az SLA-ban taglaltaknak való megfelelést
- Irányítja az incidensek kezelését
- Ajánlásokat tesz a szolgáltatás minőségének javítása érdekében
- Teljeskörű, operatív felelősséget vállal az eszkalált incidensekért
- Biztosítja a gördülékeny kommunikációt az ügyfél és az operáció között
- Bizonyos csatornákon keresztül információt szolgáltat, amennyiben szükséges
- Incident és Problem eszkalációkat kezel a megadott standard folyamatok alapján
- Biztosítja minden szükséges Incident dokumentáció teljességét és minőségét (Incident Report, RCA)
- Felügyeli a minőséget, elősegíti a standardizációt
- Összefoglaló riportokat készít a menedzsment számára
- Elérési pontként szolgál az Incident Management számára
- Incident Management rendszereket monitoroz a hatékonyság szempontjából, szükség esetén javaslatokat ad
- Eszkalációs folyamatban szerzett tapasztalat
- Magas szintű ITIL tudás és tapasztalat, ITIL bizonyítvány megléte előnyt jelent
- Általános üzleti informatikai ismeretek
- Legalább 3-5 év tapasztalat ügyféltámogatás terüeltén, senior vagy manager pozícióban
- Kritikai gondolkodásmód
- Képesség a problémák racionális, logikus megközelítésére a felmerülő problémák hatékony megoldása érdekében, jó problémamegoldó képesség
- Ügyfél-, illetve támogatásközpontú szemléletmód
- Tárgyalóképes német nyelvtudás
- Angol nyelvtudás előnyt jelent
- Projektmenedzsment területen szerzett (PMP, Prince, Scrum) és/vagy Szolgáltatásmenedzsment területen szerzett tapasztalat előnyt jelent
Személyiség:
- Proaktivitás, felelősségteljesség
- Önállóság, de képesség csapatban történő munkára is
- Jó kommunikációs és moderációs készség
- Összetett témák és feladatok menedzselésének képessége
- Terhelhetőség
- Megoldásorientált szemléletmód
További információk
Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.
$ads={1}