E-Commerce Marketing (Data Analysis) [Thailand]


 

Job Detail

E-Commerce Marketing (Data Analysis) (28K–35K) (SDG-93393)
นักการตลาดอีคอมเมิร์ซ (การวิเคราะห์ข้อมูล)

<Job Responsibilities>
  • Able to optimize online marketing strategy in all web function-design which will increase web user friendly and contribute to sales and corporate growth targets bases on Data Analysis
  • E-Commerce Planning Senior Officer is in charge of Planning.
  • Implementing overall e-commerce strategy across desktop and mobile devices to ensuring that the application is optimized for user-friendliness and user experience while remaining visually appealing.
  • Take lead in performing research, strategizing, analysing and implementing user feedback.
  • Support teams that are responsible for developing the user interface which aim to drive achievement of corporate growth targets via the success of e-commerce planning.

<Necessary Skill / Experience >
- Thai nationality , Male, Female , age 28 - 32 years old
  • Bachelor’s degree preferably in Marketing/Computer or related field.
  • 1-3 years working experience in Business, Marketing, e-Commerce or related field.
  • Good command of English for internal communication

<Preferable Skill / Experience >
  • Experience in delivering design solution as a UX/UI designer, or interaction designer

Language Skill
English level : Conversational
Japanese level : None

Workplace Area: BTS Bangna
Working Hour: 9:00-18:00(Working Monday - Friday at the office ( 1 day can work from home ) [Check in by Mobile App])

About the Benefits
28,000–35,000THB

About the company
Product & Service: Automation parts, press die, plastic mold, etc.
Business Type: Machine Parts;Semiconductors / Electronics; Other Electrical Equipment

นักการตลาดอีคอมเมิร์ซ (การวิเคราะห์ข้อมูล) (28K–35K) (SDG-93393)

<ความรับผิดชอบต่องาน>
  • สามารถเพิ่มประสิทธิภาพกลยุทธ์การตลาดออนไลน์ในการออกแบบฟังก์ชั่นเว็บทั้งหมด ซึ่งจะเพิ่มความเป็นมิตรกับผู้ใช้เว็บและนำไปสู่ยอดขายและเป้าหมายการเติบโตขององค์กรจากการวิเคราะห์ข้อมูล
  • เจ้าหน้าที่อาวุโสฝ่ายวางแผนอีคอมเมิร์ซรับผิดชอบงานวางแผน
  • ใช้กลยุทธ์อีคอมเมิร์ซโดยรวมบนเดสก์ท็อปและอุปกรณ์มือถือเพื่อให้แน่ใจว่าแอปพลิเคชันได้รับการปรับให้เหมาะสมสำหรับความเป็นมิตรต่อผู้ใช้และประสบการณ์ของผู้ใช้ในขณะที่ยังคงดึงดูดสายตา
  • เป็นผู้นำในการดำเนินการวิจัย วางกลยุทธ์ วิเคราะห์และนำความคิดเห็นของผู้ใช้ไปใช้
  • สนับสนุนทีมที่รับผิดชอบในการพัฒนาส่วนต่อประสานผู้ใช้ซึ่งมีเป้าหมายเพื่อผลักดันการบรรลุเป้าหมายการเติบโตขององค์กรผ่านความสำเร็จของการวางแผนอีคอมเมิร์ซ

<ทักษะ / ประสบการณ์ที่จำเป็น>
- สัญชาติไทย , ชาย , หญิง , อายุ 28 - 32 ปี
  • วุฒิปริญญาตรี สาขาการตลาด/คอมพิวเตอร์ หรือสาขาที่เกี่ยวข้อง
  • ประสบการณ์ทำงาน 1-3 ปี ในสายงาน Business, Marketing, e-Commerce หรือที่เกี่ยวข้อง
  • สามารถใช้ภาษาอังกฤษเพื่อการสื่อสารภายในได้ดี

<ทักษะ / ประสบการณ์ที่ต้องการ >
  • มีประสบการณ์ในการนำเสนอโซลูชันการออกแบบในฐานะนักออกแบบ UX/UI หรือนักออกแบบปฏิสัมพันธ์

ทักษะทางภาษา
ระดับภาษาอังกฤษ : สนทนา
ระดับภาษาญี่ปุ่น : ไม่มี

สถานที่ทำงาน BTS บางนา
เวลาทำงาน : 9:00-18:00 น. (ทำงานจันทร์-ศุกร์ ที่ออฟฟิศ ( ทำงานที่บ้านได้ 1 วัน ) [เช็คอินผ่านแอปมือถือ])

เกี่ยวกับผลประโยชน์
28,000–35,000THB

เกี่ยวกับบริษัท
สินค้าและบริการ : ชิ้นส่วนระบบอัตโนมัติ แม่พิมพ์อัดขึ้นรูป แม่พิมพ์พลาสติก ฯลฯ
ประเภทธุรกิจ: ชิ้นส่วนเครื่องจักรเซมิคอนดักเตอร์ / อิเล็กทรอนิกส์ อุปกรณ์ไฟฟ้าอื่นๆ


Job Title

E-Commerce Marketing (Data Analysis)

Language level English

สนทนา

Industry

อุตสาหกรรม (รถยนต์ / เคมี / อิเล็กทรอนิกส์ / โลหะ)

Language level Cantonese

Job category

การตลาด / การวางแผนผลิตภัณฑ์/ การวิจัย

Language level Mandarin

Salary

THB28,000 - 35,000

Language level Japanese

ไม่สามารถใช้ได้

Location

ไทย กรุงเทพ

Tags

Publish Date

2023/05/17

Job Number

SDG-93393


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال