Administrativ assistent / PA [Denmark]


 

Brænder du for organisation og ledelse, har for forståelse for beslutningsprocesser, er du god til at holde overblik over deadlines og materialer i en til tider travl hverdag, og ønsker du at komme tæt på den udøvede ledelse i en afdeling som både arbejder med drift og udviklingsopgaver, så er du sikkert den kollega vi søger til en nyoprettet stilling som Administrativ assistent/PA i enheden Kunder og Drift i Metroselskabet.

I Kunder og Drift er vi ansvarlige for at sikre den gode kundeoplevelse i hele kundens brugerrejse fra planlægning af rejsen over billetkøb til information og wayfinding på stationer samt selve rejsen i Metroen. Vi er ligeledes ansvarlige for driftskontrakten med Metroens driftsoperatører, hvilket betyder, at vi følger op på, om driftsoperatørerne leverer på de forhold, som er væsentlige for at sikre den gode kundeoplevelse - f.eks. om togene kører, som de skal, om stationerne bliver gjort rene, og om passagerinformationen fungerer.

Du vil arbejde tæt sammen med chefen for Kunder og Drift og understøtte hendes arbejde, der bl.a. omfatter deltagelse i en række styregrupper og beslutningsfora i Metroselskabet og med en række samarbejdspartnere, herunder Metroens driftsoperatører, DSB, Movia, DOT, Rejsekort & Rejseplan A/S. Du vil få ansvar for kalenderstyring, indkaldelse og koordinering af møder samt sikre at relevant mødemateriale udarbejdes og fremsendes indenfor deadlines.

Du vil i stillingen komme tæt på beslutningsprocesser i en organisation der balancerer på den ene side at arbejde kommercielt med fokus på at skabe størst mulig indtjening og på den anden side løser en vigtig samfundsopgave, hvor politiske hensyn også kan diktere hverdagen. Du vil derfor udvikle en stor forståelse for den kontekst en offentlig ejet organisation befinder sig i og hvilke hensyn der ofte ligger i beslutninger i relation til både udvikling og drift af Metroen.

$ads={1}

Vi søger en kandidat som skal kunne holde overblik over mange forskellige beslutningsfora både i Metroselskabet og med eksterne samarbejdspartnere. Det er derfor vigtigt, at du har god forståelse for organisationer og beslutningsprocesser samt et stærkt planlægnings- og koordineringsgen. De konkrete opgaver vil være et mix af traditionelle PA-opgaver og opgaver af mere akademisk karakter.

Vi ønsker, at du:

  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund på minimum BA-niveau
  • Har minimum 3 års relevant erfaring
  • Er en stærk organisator og koordinator
  • Er udadvendt og har gode samarbejdsevner
  • Stærkt servicegen
  • Har en god forståelse for beslutningsprocesser – gerne i en offentlig/politisk kontekst

Vi kan tilbyde en fleksibel hverdag med gode udviklingsmuligheder, stort ansvarsområde og gode kollegaer, der synes, at de bedste resultater opnås gennem samarbejde.

Ansøgningsfrist d. 15. juni 2023. Der afholdes jobsamtaler løbende, og vi lukker rekrutteringen, når vi har fundet det rigtige kandidat.

For yderligere information eller spørgsmål om jobbet kontakt enhedschef Eva Lind på ejl@m.dk eller på tlf. 72424795.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال